2 Ağustos 2012 Perşembe

Leonard Cohen İstanbul'a geliyor




Leonard Cohen 1934 Kanada doğumlu, müzisyen ve söz yazarı sanatçı İstanbul da 2012 Dünya Turnesi kapsamında,  19 Eylül Çarşamba günü saat 20:30 Ülker Sports Arenada konser verecek. 78 yaşındaki sanatçı bir daha ne zaman konser verir ve bu kadar yakınımıza gelir meçhul, bu yüzden bu konseri kaçırmayın derim. Şarkılarından bazıları, benim de çok severek dinlediğim "Dance me to the end of love", "A thousand Kisses Deep" ve  Naturel Born Killers filminin de müziklerinde yer alan  "Waiting for the Miracle", "The Future" gibi şarkıları konserde canlı dinleme olanağı bulacağız.

3 yorum:

  1. şuan alem fm i dinliyorum. ve çok sevdiğim bu sanatçının geçmiş yıldaki konserine gidememiştim. Blogunuzu okuduğuma seviniyorum sayenizde bu sene gideceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:) benim de çok sevdiğim bir sanatçıdır. 19 Eylül radyo programına denk geldiği için gidemeyeceğim:( ama siz kaçırmayın...

      Sil
    2. kaçırmamak isterdim ama 110-550 tl arasındaki bilet fiyatları sanki bu işi sanat için değilde organizatörlerin ticari amaç gütmek için yaptığı gibi bir ön yargı uyandırdı.Cohen hk.da hiç bir ön yargım yok ki bir daha gelirmi gelemezmi onuda bilemiyorum.ki gitmek isteyip te gidemediğim bir mercedes sosa bide cohen oldu hayatımda.

      Sil