20 Temmuz 2012 Cuma

Cevdet Canel Canlı


Cevdet Canel'in yegane, biricik asistanı ben Dodi...Asistanlıkta son nokta..Everest tepesi...
         
Yaklaşık 3 senedir asistanlığını zevkle yaptığım program, her çarşamba ve perşembenin gelmesini iple beklediğim ve haftama güzellik katan unutulmaz şarkıları Cevdet Canel'in güzel yorumuyla dinlediğim hem eğlendiğim, hem de radyoculuk adına çok şey öğrendiğim program...2009 senesinde bu keyifli programın içinde yer almaya başladım..İlk başlarda o kadar heyecanlıydım ki Allahım nasıl yayın yapacağım, nasıl konuşacağım..Ya hata yaparsam, ya konuşamazsam, ya pot kırarsam, rezil olursam diye korkudan ölmek deyimini tam olarak yaşadığım günlerdi ki bir bakmışım tam 3 sene geçmiş..Belki radyoculukta çok uzun yıllar değil 3 sene ama sanırım artık alıştım..O kadar çok konuşuyorum ki programda hatta bazen Cevdet Canel bile beni susturamıyor. Çoğu zaman salak potlar da kırmıyorum değil hani, komik duruma düştüğüm zamanlar da oluyor. Ama sanırım dinleyiciler de, Cevdet Canel de bana artık alıştı ki çoğu kez anlayışla karşılıyorlar ya da gülüyorlar. Çok keyifli bir meslek radyoculuk ama tabi ki Cevdet Canel ve diğer profesyonel radyocuların yanında radyocuyum diyemem, ben sadece asistanım. O kadar çok seviyorum ki bu mesleği sonsuza kadar asistan olarak kalabilirim...
         
Cevdet Canel 1994 senesinden beri radyo programcılığı yapıyor. Türkiye' de radyo da canlı müzik yapan ilk radyocu. O kadar güzel şarkılar çalıyor ki bazen kendimi programda değil de arkadaş ortamında gitar çalıp söylüyormuş gibi hissediyorum. Kendimi kaptırıyorum şarkılara, bende karga sesimle eşlik ediyorum farkında olmadan. Zaten o eski şarkılar yok mu tadından geçilmeyen. Hepsi Cevdet Canel'in repertuarında var. 60lar, 70ler, 80ler, 90lar....harikalar... Nostaljik şarkıları Cevdet Canel'den de dinlemek ayrı bir keyif oluyor laf aramızda...Aralarda da hoş sohbetimiz, kıkırdaşmalarımız..Program 2 saat ama nasıl geçiyor 2 saat anlamıyorum. Sohbetlerimizin hepsi doğaçlama o yüzdendir dinleyicilere bu kadar samimi gelmemiz. Program öncesinde hiç birşey kurgulamıyoruz. Herşeye o anda karar veriyor ve o anda konuşuyoruz. O an içimizden ne geliyorsa... Şarkıları da dinleyicilerin istekleri ile Cevdet Canel o anda çalıyor. Hiç bir prova yapmadan gitarını içinden geldiği gibi tıngırdatıyor. Belki güzel olan bu içimizden geldiği gibi...

Bu keyifli programın içinde yer aldığım için çok mutluyum.. Sizleri de her çarşamba, perşembe akşamları saat 20:10 da Alem Fm dinlemeye davet ediyorum. Ve hatta Cevdet Canel'in Alem Fm sitesinde (http://www.alemfm.com/Yayinci_detay.aspx?ID=20)  şöyle bir tanıtımı var programın;

Her Çarşamba ve Perşembe unutulmaz şarkılar 20:00’dan itibaren sizlerle…
İş paydos ettiğinde, randevular bittiğinde, gün geceye döndüğünde, Türk radyolarının ilk canlı gitaristi, unutulmaz şarkılarla Cevdet Canel…


Her Çarşamba ve Perşembe Alem FM’de sizlerle…



4 yorum:

  1. Cevdet CANEL'le Canlı gerçekten alışkanlık yapan bir yayın, biz geçen yıl ağustos ayında tesadüfen rastladık. Belki bir veya iki yayın dinleyemedik. Yurt dışında olduğum zamanlar dahi telefondan dinledim. Alem Fm ailesine, Cevdet Bey'e ve tabiki Dodi'ye teşekkürler. İyi ki varlar bizi dinlendiriyor ve kimi zaman, zamanda yolculuk yapmamızı sağlıyorlar.

    YanıtlaSil
  2. Kozan ailesi cok tesekkurler iyi ki varsiniz.

    YanıtlaSil
  3. Bende artık hep dinliyorum tam 1yıl oldu diyebilirim. Çok tatlı insanlarsiniz. Arkadaşlar, hadi bi yere gidip canlı müzik dinleyelim dedikleri zaman ben sizi anlatiyorum :). Gitar çalmaya başlamam da daha hevesli dinlettiriyo :) ben twitterdan halıpuskuluu. Gülşah :)

    YanıtlaSil
  4. sene 2017 olucak, canım çekti bi anda gipsy king çalınca bilgisayardan bakıyım dedim çalıyor mu hala.. Damn son !!
    hahaha Kozan ailesi kalmış aklımda yukarda görünce gülümsetti .

    YanıtlaSil