20 Temmuz 2012 Cuma

Çilek



Bence her başlangıç çilek kokar...Her başlangıç heyecan verir...

İlk defa blog açmaya karar verdiğimden bu yana tam 3 sene geçti ancak 3 sene sonra açabildim...
Evet şuan heyecanlıyım neler yazabileceğimi kafamda tasarladım..giyim kuşam, makyaj, aşk, hikayeler, masallar, yemekler, ilişkiler, sinema, müzik, güncel haberler, iş hayatı...vs Her bayanın ilgiyle takip edebileceği hatta erkeklerin de yazılarımdan kendilerine bir şeyler çıkarabileceği kimi zaman hüzünlü, kimi zaman eğlenceli hoş bi blog olacağını düşünüyorum...Umarım...

Hep beraber göreceğiz:)

Hadi bakalım başlayalım:)

2 yorum:

  1. Çileği de öyle çok severim ki:) Giyim kuşam, makyaj diye başlayan listeden bir an ürküyorum; ama sonrasında gelenler ilgimi çekiyor. Şu sağdan çıka gelen pencerelere "izleyiciler" butonu da eklenebiliyor sanırım, blog dünyasının olmazsa olmazlarındandır kendileri. Mutlu günler:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :) öneri ve desteklerini her zaman bekliyorum...sevgiler.

    YanıtlaSil