20 Ekim 2012 Cumartesi

Bugün benim doğum günüm




                Bir 20 Ekim günü hayata gözlerimi açmışım. 

Ardımdan geçen seneler beni hüzünlendirmiyor aksine yaşayacağım her yeni güne umutla ve gülümseyerek bakıyorum. Biliyorum ki her geçen sene, benden bir şeyler götürmek yerine bana çok şey katıyor. Bazen mutlu, umutlu, neşeli, bazen mutsuz, hüzünlü, melankolik geçen günlerim ve gecelerimle yaşamaya devam ediyorum ve ailem, dostlarım, sevdiklerimle her yeni güne gülümseyerek uyanıyorum. Önüme çıkan engeller umudumu asla kırmıyor çünkü biliyorum ki ilerlediğim yolda hiç bir zorlukla karşılaşmıyorsam o yol asla beni doğruya ulaştırmıyor. Aklıma gelen her hayalin peşinden koşmaya çalışıyorum kimilerini gerçekleştiriyorum, kimileri sadece hayal olarak kalıyor belki ama geçmişe dönük keşkelerle yaşamaktansa, geleceğe dönük belkilerle yaşıyorum. 

Aslında duygusal bir yazı yazmak niyetinde değildim bugün, en nihayetinde doğdum, yaşıyorum ve bir gün gideceğim. Fakat baktım ki yazı duygusala bağladı bende konuyu bağlıyım.

 E iyi ki doğmuşum ve iyi ki varım. Doğum günüm kutlu olsun :)




9 yorum:

  1. Doğum günün kutlu olsun Dodi Abla'mm...Seni kocaaamaaan seviyorum..İyi ki varsın,iyi ki bizimlesinnn :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugcecim, canim benim cok tesekkur ederim :) iyiki varsin:) seni coook opuyorum.

      Sil
  2. 2011 yazında ALEMFM Dinlerken rastladığımız, fanatik dinleyicisi olduğumuz, her hafta Ritüel haline gelen bir hazırlıkla beklediğimiz yayının vazgeçilmez parçası DODİMİZ. Bir takım içinde bulunmak hiç kolay değil. Yorumların, sevecenliğin le kalbimizi fethettin. İyi ki varsın Sevdiklerinle mutlu, sağlıklı ve bol kazançlı yıllar geçirmeni dileriz. KOZAN AİLESİ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozan Ailesi, benim icin o kadar ozel ve degerlisiniz ki. Size nazar degmesin bu kadar guzel bir aileyi tanidigimiz icin cok sansliyiz.Sizi cok seviyorum ve kocaman opuyorum.Cok tesekkurler, Iyi ki varsiniz:)

      Sil
  3. Kozan Ailesi, benim icin o kadar ozel ve degerlisiniz ki. Size nazar degmesin bu kadar guzel bir aileyi tanidigimiz icin cok sansliyiz.Sizi cok seviyorum ve kocaman opuyorum.Cok tesekkurler, Iyi ki varsiniz:)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Dodi sağlıklı,mutlu huzurlu bir yıl olsun doğum günün kutlu olsun.Sevgiler Sonay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sonaycım:)
      Sevgiler

      Sil
  5. Doğum günün kutlu olsun canım iyiki varsınız Allah sana hayatında nasıl yaşamak istiyorsan öyle bir hayat nasip etsin.Sevdiklerinle ve sağlıkla yaşa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) siz de iyi ki varsınız..sizi çok seviyorum :)

      Sil