16 Eylül 2012 Pazar

Aşk Meşk #2



Bakarken kıyamamak mı, Yoksa baktıkça doyamamak mıdır AŞK? Ö.A.

Ben aşık olunca, elimi ayağımı nereye koyacağımı bilemem, dünya sanki dönmekten vazgeçer de öle durur olduğu yerde. Saçmalarım, ne konuştuğumu bilemem, salaklaşırım. Ama aynı zamanda güzelleşirim de, kafam baya güzel dolaşırım etrafta içmeden sarhoş olurum. Yüzümden salak bir gülümseme hiç eksik olmaz. İçimden geldiği gibi yaşarım aşkımı en doğal ve en saf haliyle..Ben aşık olunca, işte böyle olurum.
Kelimelere dökmek zor olsa da, aşk kelebeklerin uçuşması, karnının ağrıması, midene krampların girmesi, Leyla gibi ortada dolaşmak…ruhun bedenden ayrılması…şapşallaşmak aşkın hemen hemen tüm bünyeler de yarattığı etkiler.. O ilk tanışma, ilk bakışma, ilk heyecan, ilk öpüş-koklaş..Seviyorum ben bu ilkleri..Niye bana böyle yaptı, neden böyle dedi, aslında böyle mi demek istedi, acaba arayacak mı yoksa aramayacak mı diye elimden hiç düşürmediğim cep telefonum anlar bir tek benim dilimden. Hem komik hem de garip bir dönemdir aşkın ilk halleri. Fakat bu dönem geçtikten sonra, o insanı gördüğünde hala yüzün gülüyorsa, için açılıyorsa işte gerçek aşkı bulmuşsun, sakın bırakma. O delilik hali geçtikten sonra geriye kalan seni heyecanlandırıyorsa aşktır bunun adı. Gerçek aşk bence hiç bitmeyen aşktır.

şümde aşk ile karşılaştım. İnsan ı arıyordu. Uyandım, insan ile karşılaştım. Aşkı arıyordu. Ö.A.

Hakkında sayısız kitapların,  şarkıların, şiirlerin yazıldığı, sözlerin söylendiği, sayısız filmlerin çekildiği sadece üç harften oluşan ama içinde fırtınaları barındıran uğruna çok şeylerin yaşandığı sihirli kelime…Çoğu kez aradığında bulamazsın aşkı, nedense beklediğinde gelmez. Aşk bir anda karşına çıkıverir, hazırlıksız yakalar seni… Sürprizleriyle, kıskançlıklarıyla, umutlarıyla, inatlarıyla, acılarıyla gelir. Birçok defa aşık olabilirsin, belki de sadece bir kere karşılaşabilirsin. Bazen zor olur karşılaşman  hatta ümidini kaybedersin ama bir bakmışsın ki aslında orada bir yerde seni bekliyor. Gerçek aşkı bulduysan, o insana her gün, yeniden, defalarca aşık olmak belki de aşkların en güzeli. Her yeni gün onunla uyanır, her geceyi onunla bitirirsin. Artık hayatı onsuz düşünemezsin.

Dünyanın nüfusu ikiye bölünüyor. Yarısı sen oluyorsun, yarısı ben. Sonra ikimiz bir bütün oluyoruz, Kimseye sezdirmeden..Ö.A.

Ona dokunabilmek, ona dokunmayı hayal etmek, özlemek ve diğerlerinin bir anda yok olmasıdır aşk. Dünyanın nüfusu artık iki kişidir … sen ve o… Zaman onunla akıp gider.

Aşk; görmekten çok özlemeyi sever, Dokunmaktan çok düşlemeyi.. Ve aşk öyle haindir ki; Nerde imkansız varsa gider onu sever. Ö.A.

Aşkın en imkansızı karşılıksız olandır,  yaşarken insan her gün ölür aşkıyla ama belki bir gün umudu hep vardır içinde fakat o bir gün hiç gelmez.

Aşk; iki kişinin sokak kavgasına benzer, Çünkü ayıran hep bir yabancıdır. Ö.A.

Aşkın en büyük düşmanı gene aşktır. Bir gün birine kapılıp gidersin ve giderken geride bıraktığın diğer aşk aklına bile gelmez.

Aşk; en güzel, en karmaşık, en saf, en acı, en hain, en bencil, en nankör, en heyecanlı, en güçlü, en en en AŞK…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder